lørdag den 4. august 2012

Sommertid er gyngetid

Ihhh hvor er det bare dejligt med en masse dejligt sommervejr - i skrivende stund viser sommeren sig nu fra den våde side, alle vejrtyper har vel sin charme; )

Da mine forældre havde sommerferie, drog de vanen tro en tur ned i sommerhuset i Øster Hurup, dette blev den perfekte anledning til, at Malthe skulle prøve det der ferie. Men før ferien rigtig kunne begynde skulle vi jo lige transpoteres ned i sommerhuset. Hold nu op hvor krøver sådan et bette menneske meget plads i bilen. Selvom vi kun skulle have et par dage derned var pladsen MEGET trang!. Men hvilket syn - Dennis og Marley på forsæderne og Malthe og jeg baved, hold nu op hvor ser Marley bare KÆMPE ud når han sidder ved siden af Dennis - Store hund.

Nå, men vi kom ned i sommerhuset og fik pakket alt vores grej ud, hvorefter vi drog mod vandet. Puhaaa for en kold dukkert vi fik os, men ganske rart for tre vandhundene (Dennis,Marley og undertegnet) endelig at få årets første dukkert; )

Dennis havde købt en lille gynge til Malthe, må indrømme moderen umiddelbart syntes, at den bette fyr var ALT for lille til at skulle gynge- men jeg ændrede da hurtig mening da Dennis fik palceret Malthe i gynge. Jeg er helt sikker på, at hvis Malthe kunne snakke havde han sagt: LOVE IT!

Dagene går stærkt når man sådan "ferier" den og vi vendte da hjem med nogle skønne minder i baggagen, det var bare så hyggeligt at være i sommerhus og den lille fyr klarede turen til UG. Må da indrømme, at jeg før turen var en smule beklemt ved tanken om putning af Malthe ude, heldigvis havde jeg ingen grund til at bekymre mig og vi håber at turen til Ebeltoft bliver ligeså stor en succes som turen til Øster Hurup.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar