mandag den 3. december 2012

Kære søde julemand...

Jeg ønsker mig, at næste år bliver mindst ligeså skønt, som dette år hvilket netop snart er omme. Tænk sig, at vi allerede har juletid- sidste år "vræltede" jeg rundt med en skøn vom- I år kan vi se frem til at fejre vores første jul sammen som familie. Det er da så fantastisk. Nå, inden men inden jeg begynder at blive total følelsesladet, så må vi hellere komme videre i teksten.  Vores skønne familie har udbedt sig en ønskeseddel, så de må vi hellere få offentliggjort: )

Dennis ønsker sig


Sweatshirt (Hummel/peak)
Strømper
Vandresko- ex Ecco
Underbukser str m
Hverdagsbestik
Hverdags service
Ophæng til haveredskaber
Sprøjteskærm
Cover til iPad - flip cover original
Knivsliber Rosendahl
Tærtefad 25 cm ca
Håndmixer
Skindhandsker
Hue

Okay come ón- det er da i sandhed en total skod ønskeseddel- jeg giver gemalen et kærligt LO's og håber han udbygger den snarest;)


Malthe ønsker sig

Fuglerede (gynge til udendørs) ex Bilka
Tallerken med inddeling (melamin)
Plast kniv og gaffel
Legetunnel IKEA
Dyr til bondegaarden ex schleich
Pegebøger
Følebøger
Musikanlæg til værelse
Stableklodser
Biler(gerne nogen som larmer)
Cd'er åh abe - bamses billedbog med videre
Store duplo plader
Anhænger til plastscooter
bObles fisk, krokodille
Lille lænestol
 Xylofon ex minegenverden.dk)
Maracas (min egenverden.dk)
Arbejdsbænk ( ex min egenverden.dk)
Sanghjul (legeakadamiet.dk)
Cars sengesæt junior
Fødselsdagstog
Tøj str 86
Høreværn
Forret futter til at sove i
Klassiske børnebøger
Elefant hue
Krea hoppeko


Mette ønsker sig

Tynd guld halskæde kort
Elements musselmalet dessert tallerken
Elements musselmalet frugtskål
Riflet serveringsfad - firkantet smalt
Armbåndsur sort
Sengetøj
Øreringe fra Pernille corydon - cirkel i guld
Becksøndergaard halstørklæde m stjerner
Sort cardigan
Futter - forret
Kahler krukker med træ låg i forskellige str
Hverdagsbestik


Det var vist det hele for nu- vi skal prøve at opdatere den løbende;)

Dejlige julehilsner fra os alle og så håber vi at vi snart får nogle ønsker retur fra familien;)


Kram






Ingen kommentarer:

Send en kommentar