søndag den 25. november 2012

I sygdommes tegn

"Bare vent indtil Malthe begynder i dagpleje, så skal han nok blive influenzaramt"- puha den sætning har jeg hørt så mange gange og må ærligt erkende, at jeg tænkte for mig selv- roooolig nu, hvor slemt kan det egentlig være?. Det kan tilsyneladende være temmelig slemt-ØV!. Malthe fik i fredags en ordentlig omgang øjenbetændelse og generelt bare influenza symptomer- oven i det er hans fortænder ved at bryde igennem, føj, for en skefuld. Dennis var hjemme ved Malthe i fredags og jeg må desværre erkende, at mandag også kommer til at stå i sygdommes tegn, så det må være mors tur til at tage tjansen.

I dette sygdomshelvede er søvnkontoen virkelig blevet totalt drænet- Malthe har faktisk ikk rigtig sovet ordentligt siden onsdag. Fredag drog jeg på arbejde med 2 1/2 times søvn i baggagen og weekenden har absolut ikk budt på mere end en 3 timer hver nat.

Nå men selvom det er bare er hårdt ikke at få sin søvn, så er det værste dog at se sin lille dreng være så sløj- Nøj, hvor er det synd for sådan et bette menneske, som bare slet ikk kan forstå og ikke mindst kapere en tilstoppet næse, en seriøs omgang øjenbetændelse og feber- stakkels bette mus. Oven i det kæmper han med de tænder, som driller ham noget så grumt- det er da virkelig bare synd.

Både far og jeg glæder os så meget til lille Malthe er ovenpå igen- ikk kun for nattesøvnens skyld men mest for hyggens skyld- det føltes som evigheder siden vi har stor-hygget som vi plejer- øv med masser af øv på!.

Julen står snart for døren og vi håber bassen har været syg nok i år og vi derfor alle kan glæde os til den forestående jul, som er Malthes første og derfor ganske speciel;). Endvidere har Dennis og jeg ikk holdt jul sammen før- nu må vi se om mine forældre kan formå at levere en ligeså skøn jul, som Dennis plejer at fejre på Løvsangervej. Jeg er nu ganske sikker på det nok skal blive helt fantastisk, men mon ikk Dennis vil skænke sin familie i Aars en ekstra tanke denne juleaften;)

Nå, men når vi ikk døjer med sygdom- ja, så er vi "edder-kodylme" go'e til at hygge herude, hvor nogen mener kragerne vender;)- der har både været risengrødsaften med julesang (Man skal jo ha trænet stemmebåndene) og ikk mindst "ko-ridning" leveret af Bassen.

Vi glæder os over........ At det er sørme - det snart december....;)

Våde-november krammere fra os alle;)





I skal da også lige se hvor glad Marley er for sin "nye-gamle" putte-bamse:)






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar