torsdag den 15. november 2012

Update- work

Im back;)- mon ikk de fleste af mine kunder er klar over, at jeg er tilbage på min pind?. Sikkert er ihvertfald, at de "skæve-virksomheder"- er klar over fru "kan-I-så-se-efter-at-komme-i-omdrejninger-med-jeres-regnskab" er tilbage;).

Faktisk blev opstarten ikk så let, som jeg havde forventet. Malthe var for første gang rigtig syg i mandags- lige præcis på min første arbejdsdag efter barsel, så kan man da tale om dårlig planlægning;). Stakkels bette mand kastede grumt op i fredags, under et besøg ved Oldefar- men dagen efter var han frisk og det fortsatte hele lørdag. Søndag var der heller ingenting at mærke under vores "hygge-dag"- men da bassen vågnede kl 23, så skal jeg da lige love for den bette mand fik tømt mavesækken- bette stakkel. Fars planlagte tur til Odense blev derfor aflyst og ham måtte blive hjemme ved den lille fyr mandag og tirsdag. Det er bittersødt, at starte på job, når man ved bettemanden er skidtmads. Nå men det gik jo. Malthe har været lidt pylret i dp idag-,tror han er ved at få tænder- men okay, når man er tandløs i en alder af 9 mdr skal de tænder jo også til at lure frem;)

Nå, men udover den afbrudte nattesøvn, sygdom (Dennis er faktisk semi syg nu), så går det faktisk rigtig godt på jobbet. Jeg må indrømme, at det er en fantastisk luksus at jeg "kun" arbejder 30 timer om ugen-,det har ihvertfald betydet, at opstarten er sket stressfrit, fordi jeg ikke bliver presset af lukketider med videre.


Vi håber snart at se nogle bisser ved den bette mand og vi alle er helt på toppen snarest- vi glæder os ihvertfald til weekenden;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar