tirsdag den 13. november 2012

Goodbye barsel- hello work

Idag er min sidste dag på barsel- jeg kan slet ikk forstå, at jeg har gået hjemme så længe. Men når jeg ser på min lille dreng er det jo tydeligt, at den baby jeg holdte i mine arme, for første gang den 18/2  ikk er den samme. Der er sket en kæmpe udvikling og selvom Malthe officielt kan kaldes baby indtil 1 års alderen, syntes "baby-sporene" meget utydelige.







Malthe startede så småt i dagpleje den 1. November og det er bare gået over al forventninger. Jeg har afleveret en smilende dreng og hentet en glad og veltilpas dreng, så kan man jo ikk bede om mere;) selvom bassen har haft "korte" dage, har jeg rent faktisk ikk set ret meget til ham, da en tur i dagplejen kræver en masse ekstra søvn- det er jo hårdt at tumle med alle rødderne i dp- særligt når man også er den mindste men meget gerne vil det samme som de "store".

Min sidste barselsdag var søndag- sjovt nok var det også Dennis og min første bryllupsdag- så man sku da være et skarn, hvis sådan en dag ikk skulle fejres. Derfor besluttede vi os for, at bruge de billetter til Aalborg zoo, som Dennis fik i fars dags gave af  Malthe. Fredag så det dog ud til at være noget tvivlsomt om vi kom afsted, da Malthe kastede op i lange baner- men lørdag da han vågnede var bræksygen borte og det lille pus var i strålende humør;). Derfor drog vi afsted mod Aalborg om formiddagen - vejret kunne ha været bedre, meeen der regnede i det mindste ikke, så det var bare på med "vanten"- eller strømpen;)-(vi havde glemt vanter til Bassen)

I zoo fik vi rigtig snakket med girafferne på helt æt hold og den bette mand var et stort smil, han pludrede og grinede af de langbenedebskabninger;)



Herefter gik turen mod gederne!, hvilket var super hyggeligt. Bassen kan nu tilføje " har-klappet-en-ged" til sin erindringsbog. Igen var det bare det store hit og Bassen syntes bare det var mægtig sjovt at få lov at sidde inde ved gederne og fange blade og hvad ellers der kom puslens forbi.

 


Med en ordentlig en på opleveren og tre koldevrøde næser nåede hyggestunden i zoo sin afslutning. Der er altså intet som en tur i zoo;) og efter en frygtelige masse frisk luft trængte deportere da også til at blive fyldt op, derfor afsluttede vi dagen på Jensens, hvor menuen stod på skønne bøffer til morbog far og leverpostejs madder til Bassen i bedste madpakke stil;).


Tak for en skøn dag til begge mine drenge- bedre bryllupsdag skal man lede længe efter;)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar