lørdag den 22. december 2012

Jul jul jul jul

Yeah vi skriver idag den 22 december = meget meget snart jul. Selvom man er 28 somre gammel, eller ung- kan man altså snildt glæde sig meeeget til juleaften. Måske ikk på grund af gaverne men mere tanken om al den skønne julehygge vi går i møde.

Nu er det jo også Malthes første jul og selvom han måske ikk forstår så meget, så er jeg nu ganske sikker på den lille fyr kan mærke de skønne "Christmas vibs" - desuden er vi blevet nogle rigtige sangfugle herhjemme, dog ynder vi at holde dette for os selv- thank G for nabo afstanden;)

Men se lige far og bassen gi den gas til 'Frederik' - det er da luge til at bli glad i skralden af;)



Igår gik vi alle på juleferie og vi stor nyder det!- vanen tro starter vi altid vores ferie'er ud med at stå meget, som i meget tidligt op!- denne gang begyndte bassen at "synge" kl 03- meeeen fik ham da lokket i seng igen!, men kan ny godt forstå han gerne vil ha så meget ud af ferien som muligt, det er jo trods alt hans første jul;)

Normalt har vi ikk været de store julekort-skrivere men I år har vi jo Malthw, som undskyldning- ikk at jeg ikk tror vores nærmeste vil sætte stor pris på et julekort af Dennis og jeg;). Nå, men forograferingen til julekortet blev en anelse besværlig gjort af; øjenbetændelse, snot, influenza, tandfrembrud og sygdom ved begge forældre - december har virkelig stået i sygdommes tegn i år, mon ikk det blir bedre;). Nå men her er lige et hurtigt billed af julekortet, som jeg er så godt tilfreds med.






Idag fik vi besøgt tante L og Onkel J i deres nye flotte hus. Det er altid rart at besøge to skønne mennesker og derved også få lov at se deres splinter nye hjem- jeg under dem virkelig en afslappende stund herover julen - husbyggeri er altså energikrævende- så forhåbentlig de kan sive i 100 år i nat eller ihvertfald 10 timer;)
Herefter fik vi købt lidt ind til julen - der varsler jo snestorm, så det er ned at have deportere fyldt op;)- dog er jeg altså ikk en af dem som ripper butikkerne for gær - mel - fryserundstykker, som om den næste istid truer, men lidt ekstra kommer der da i fryseren.

Aftensmad blev til rødvinsmiddag - Malthe fik dog vand men rødvinssovs, så lidt fik han da smagt på sagerne - hans ansigt taget i betragtning, skyder jeg på middagen var godkendt;)














Imorgen er det sidste søndag i advent og jeg tror sørme julemanden har været forbi med en pakke til Bassen (muligvis derfor den bette basse øffer rundt ovenpå- jamen det er jo altså også spændende)













Ps. Jeg har lige prøvet en ny app til blogging- som indlægget bære præg af 'gør øvelse(forhåbentlig) mester'



RIGTIG GLÆDELIG JUL - må alle få et skønherligt nytår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar