torsdag den 6. september 2012

Nyt fra bassens verden; )

Selvom man går hjemme hver dag- ja, så flyver tiden altså bare afsted. Der er jo så mange ting der skal passes og så mange kopper kaffe der skal drikkes; )


Nå, men igår havde vi besøg af mødregruppen og idag skulle vi en tur til svømning, men da bassen er snottet tog vi svømmeturen i badekaret på 1. sal, det er da hygge: )
Ærligt må jeg indrømme, at jeg kan begynde, at se enden på min barsel og nøj hvor bliver det bare så mærkeligt. Jeg kommer så meget til, at savne min lille dreng og derfor nyder vi særligt morgenstunderne i sengen ekstra meget.

Hold nu op hvor har jeg taget mange billeder af bassen, men der er bare så mange stunder som skal foreviges, som jeg så tit siger til Dennis, så bliver han jo aldrig så lille igen; ) Men se lige et par billeder jeg faldt over- det er da hygge på højt plan.





Marley er simpelthen bare den bedste hund til sådan en lille størrelse, han finder sig i Malthe piller ved ham og generelt rigtig rolig omkring ham. Malthe er da også meget fascineret af Marley og hver gang han for øje på ham, pludrer han derudaf; )
Georg er lidt en anden historie, han er mildest talt skrækslagen for Malthe, måske han har luret, at Malthe med tiden kunne finde på, at hive ham i halen og derfor holder en vis afstand- man er vel snobbet; )

Nu tror jeg den lille fyr har en tand på vej, han STOR savler simpelthen her i tiden, ja så meget, at man kan se et tydeligt sneglespor på gulvet når han møver rundt: ). Derfor skal der også gnaves i ALT, man skulle ikke tro sådan et sæt bløde gummer kan bide så hårdt- men jo, det kan de altså.

På spisefronten er der sket så meget her det sidste stykke tid- jeg har været så træt af, at Malthe ikke har gidet at spise kartofler og har eksperimenteret så meget med alt fra mango til pastinak og lige lidt hjalp det. Men nu har jeg endelig fundet løsningen SOVS!- Bassen er en rigtig "sovse-dreng" (lige præcis det, har han 100 % arvet fra sin far), så idag indtog den lille fyr 2 mellemstore kartofler+2 kødboller- med den appetit bliver han helt sikkert ligeså stor og stærk som din far; )


Nå men afslutningsvis skal I da lige se, hvor dygtig bassen er blevet; )-mors dreng altså; )




Ingen kommentarer:

Send en kommentar