fredag den 14. september 2012

Pas-tid; )

Snart drager vi syd på til Berlin og nøj hvor vi glæder os. Faderen er i hård træning, da han skal ned og løbe marathon - Bassen og undertegnet træner også, men lidt på en anden måde "mishandel mors dankort-træning". Da vi skal over grænsen kræver det jo et pas. Umiddelbart troede jeg, at Malthe blot skulle indskrives i vores pas, men nej- Bassen skal have sit eget.

Da Malthe skal have sit eget pas, kræver det jo et pas-billede, så vi var i Bøger og Papir for at få lavet et billed, som opfylder alle kravene.

Jeg skraldgriner hver gang jeg ser Malthes pasbillede - det er lige præcis som pasbilleder skal være- en smule kikset; ). Min utrolig fotogene dreng ser heldt svedig og lidt kikset ud. Nu skal det så lige siges, at sveden skyldtes moren. Jeg syntes der var lidt koldt og klædte derfor Malthe i hans nye vinterjakke, den var så alt for varm, UPS. Men hans nye Mini A Ture vinterjakke er altså bare for fed, så derfor skulle vi jo lige prøve den; ) 

Nå men her er resultatet.


Haha jeg eeelsker det billede, som skal være i Malthes pas indtil han bliver 2, heldigvis egentlig - er ikke sikker på han havde tilgivet mig, hvis det skulle følge ham indtil han bliver konfimeret.


Nå, men nu venter vi blot på passet skal komme, så er mindste manden klar til at rejse mod syden til Berlin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar