lørdag den 9. juni 2012

Malthe-skatten

VELKOMMEN SKAT

Den 18. februar 2012 er og bliver den største dag i mit liv - vore lille Malthe-skat kom til verdenen kl 10.25 på Aalborg Sygehus Nord.

Desværre fik jeg ikke den drømme-fødsel jeg havde håber på, da Malthe var stjernekigger blev han taget med sugekop - AVS, siger jeg bare. Ikke nok med, at det er så ubehageligt- ja, så er det også svært at acceptere, at jeg ikke var i stand til at føde ham uden hjælp fra sugekoppen. Dertil vil aret på Malthes hoved altid bevidne dette og jeg må desværre erkende, at dette vil pine mig hver dag, indtil den dag hans hårpragt dækker dette tegn.

Nå, men sugekop, fødsel, smerter med videre til side, for det mest fantastiske kom ud af denne episode  - nemlig den skønneste dreng man kan ønske sig. I skrivende stund er Malthe knap 4 mdr gammel og hold da helt op, hvor er der bare sket meget - faktisk så meget, at det slet ikke kan svare sig begynde at skrive herom, istedet vil jeg lægge et par billeder ind af den bette basse og fremadrettet skrive hvad der sker i Malthes verden: )









  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar