tirsdag den 5. juni 2012

Velkommen: )

Jeg har i et stykke tid gået overvejet om hvorvidt jeg skulle lave sådan en blog- og ja, nu er jeg sørme igang, spændende.

Men hvad er det egentligt, jeg vil bruge den blog til?. Først for fremmest må jeg nok erkende, at jeg er et værre sludder-chatol, hvilket i min optik må være den perfekte kandidat til at opstarte en blog: )

Bloggen vil komme til at omhandle "livet på Gammelholm" og naturligvis en frygtelig masse om vores skønne søn Malthe fra februar 2012.

Gammelholm er vores bopæl som vi købte i 2007. Det er et nedlagt landbrug, som mildest talt var i frygetelig stand da vi overtog den- men vi faldt for stedets charme, den lille å i baghaven og den rene luft omkring os. Dertil skal det også fremhæves, at stedet ligger tæt på både mine og Dennis' forældre, hvilket kun kan siges, at være et stort plus.

Nå, det var en lille intro til min lille blog - in the making - håber I vil nyde at læse om min hverdag på godt og ondt.

Kram Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar