onsdag den 13. februar 2013

Fastelavn er mit navn;)

Fastelavn er mit navn .... - jeg er altså bidt af en gal fastelavnsbolle. Altså jeg elsker fastelavn, jeg syntes det er en 'overfed' begivenhed midt i den sædvandlige januar-hunger-efter-forårs-tid.
Fastelavnsbolle smovs, siger jeg bare. Min mand er en rigtig slikmund, så efter 2 mislykkedes forsøg på at bage disse boller- lykkedes det endelig for ham- heldigt for mig;)

Udklædningen- jeg skulle helt sikkert klædes ud som klovn, hvis jeg havde været så heldig at være inviteret til fastelavnsfest, meeen tror ikk min chef ville blive ligeså begejstret for mit påfund som jeg selv, derfor må jeg smide al min fastelavnsglæde efter Bassen- stakkels fyr.

Da det er malthes 1 fastelavnsfest - skal han naturligvis have et über-cool kostume og ja, så må moderen igang med 'syg-monstret'. Jeg er absolut ikk dus med sådan et maskineri men jeg syntes nu jeg slap fra projektet hæderligt. Malthe var ihvertfald den dejligste pingvin jeg har set;)

Min lille turbo pingvin har altså krudt i bagen, hvilket betyder at det ikk er de bedste billeder jeg har fanget af ham, men mon ikk jeg kan forsøge mig en anden dag. Kostumet sku jo helst foreviges.

Dagen i dagplejen er gået super for Malthe og både mor og far nød en fastelavnsbolle i legestuen- såå hyggeligt;)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar